Thursday 2 May 2013

Hari yang memenatkan

Alhamdulillah, hari ini satu tugasan telah aku sempurnakan...program yg dirancangkan seminggu sebelum ini berjaya sudah dilaksanakan...setelah bertungkus lumus mengadakan siri pertemuan, untuk pemilihan dan temuduga pembimbing rakan sebaya (PRS), akhirnya satu kursus asas telah aku jalankan untuk mereka.

Perjalanan program bermula dari jam 9.30 pagi dan dipecahkan kepada 4 slot. Melaksanakan program seumpama ini sangat menuntut kepada kesungguhan dan tenaga yang berpanjangan, cehh macam ayat iklan tv lak..haha, 

Walaupun hampir 80 peratus program ini aku jalankan dan sudah tentu memenatkan tetapi ia sgt menyeronokkan apabila peserta dapat menunjukkan semangat dan juga komitmen untuk mengikuti stiap pergerakan yang kita aturkan..

Secara tak langsung, aku dapat satu keyakinan baru ari ni dan aku percaya aku mampu untuk lakukan yang lebih terbaik dari ari ni...

Gambar program nati aku uploadkan di post yg akan datang..

No comments: