Friday 3 May 2013

Poison


Korang perasan tak lagu yg berkumandang di saat korang terjah blog aku? lagu yg first kuar...ea, lagu jepun tu..baik, arini aku nak kongsikan sedikit lirik lagu tu...tapi dalm bahasa inggeris la. Bagi aku, lirik ini sangat bermakna..hayati bersama, jom!!

I want to believeyou always, forever
I want to remember you until the bitter end
So that my i'll live a meaningfull life
I start to laugh as i look in your cold eyes
It's obvious that your spirit and will has been overrun
Is that why you just cry away your pain
In a world where we can't eversay what's in your heart
Poison
I won't lie to myself
I'll just live my own life
Oh oh
But in the real world we need to turn around and face the truth
In order to keep our pride
There will also come a time
Then we'll need to be ready to fight!

tajuk lagu ni ialah Poison, nyanyian Takashi Sorimachi. Bukan stakat lagu ni yg aku minat, bahkan citer dia pon aku minat. Apa yg bestnya tentang citer ni,ia magajar kita hidup untuk memperjuangkan apa yg kita nak..aku begitu terkesan dgn citer ni...shinggakan inspirasi aku untuk jd cikgu bermula dari cerita ni...oh ea, lupa nk bagitau..tajuk cerita ni ialah Greatest Teacher Onizuka (GTO)...dan lagu ni menjadi temanya...kalu korang berminat, komik dia pom masih ada skank ni...

No comments: